Tilbake til katalogen

Trykkplate clutch VW Golf 1k5 1.6 102 hk Bensin
Info: VW Golf V Variant (1K5) 1.6
- Produksjonsår (fra - til): 06.2007-07.2009
- Makt [kW]: 75
- Makt [hk]: 102
- Sylinderkapasitet: 1595
- Motortype: Bensinmotor
- Karosseritype: Stasjonsvogn
- Motorkode: BSF
- Produsentens modellinformasjon: 1K5
- Driftstype: framhjulsdrift
- Girkasse: ...
- Katalysator: ...
- Modellen ble produsert fra: ...
- Modellen ble produsert til: ...
-
Varenr: 3082 001 168Anmeld produktetPå lager692,88 krInkl. 25% mva.,
ekskl. Frakt- kun i forbindelse med: 3189 000 025/026
- Girtype: Manuell girkasse, 5-trinns
- Diameter [mm]:
220
- Parameter: MF220
- Stát: Helt nye
Vis OEM-numre -
Trykkplate, clutch KAMOKA PC004Varenr: PC004Anmeld produktetPå lager779,18 krInkl. 25% mva.,
ekskl. Frakt- for produsentnummer: PC004
- Stát: Helt nye
Vis OEM-numre -
Holdeklemmesett, koblingstrykkplate AMiO 01660Varenr: 01660Anmeld produktetPå lager49,38 krInkl. 25% mva.,
ekskl. Frakt- Strømstyrke til [A]: 600
- Material: messing
- Klemme: MINUS
- Mengdeenhet: Stykk
- Stát: Helt nye
-
Varenr: K30333501Anmeld produktetIkke på lager: varen kan ikke bestillesInformer om tilgjengelighet331,08 krInkl. 25% mva.,
ekskl. Frakt- Mengde: 1
- nødvendig stykktall: 1
- Diameter [mm]:
190
- Stát: Helt nye
Vis OEM-numre -
Varenr: 3082 000 795Anmeld produktetIkke på lager: varen kan ikke bestillesInformer om tilgjengelighet1267,08 krInkl. 25% mva.,
ekskl. Frakt- kun i forbindelse med: 3189 000 025/026
- Girtype: Manuell girkasse, 5-trinns
- Diameter [mm]:
220
- Parameter: MF220
- Stát: Helt nye
Vis OEM-numre -
Varenr: 883082 002548Anmeld produktetIkke på lager: varen kan ikke bestillesInformer om tilgjengelighet6436,48 krInkl. 25% mva.,
ekskl. Frakt- Girtype: Manuell girkasse, 5-trinns
- kun i forbindelse med: 023189 000025
- Clutch: for kjøretøy med enplatekobling
- Forsterket versjon:
- Diameter [mm]:
220
- kun i forbindelse med: 88186. ...
- Parameter: MF220
- Stát: Helt nye
Vis OEM-numre
Kunder kjøpte også
Clutch / -deler Bil del

Bestselgere

Trykkplate clutch